godziny otwarcia    |    regulamin    |   struktura organizacyjna    |    historia    |   zbiory    |   usługi    |   SIGLUM

Prolongata wypożyczeń
Kontakt i lokalizacja 

Katalogi
on-line
 

 

 

Godziny otwarcia:   poniedziałek 14.30 - 19.30   wtorek - piątek 8.30 - 19.30   sobota 8.00 - 14.00

 

 

 

 

Blog
bibliotekarza
PBW

 

Adnotowany przegląd prasy pedagogicznej i psychologicznej

 

LIPIEC - SIERPIEŃ 2019

  • Gry bez przygotowania / Ewa Ostarek. // Życie Szkoły. - 2019, nr 5, s.22-28





  • Jak wspierać rozwój uczniów z dysleksją / Anna Podemska-Kałuża. // Polonistyka. – 2019, nr 3, s.10-14




  • Kropka – mała inspiracja do wielkich działań. O obchodach międzynarodowego dnia kropki w przedszkolu / Agnieszka Bukowińska. // Wychowanie w Przedszkolu. – 2019, nr 6, s.26-31





  • Kultura hip-hop – zalążek kreowania nowej tożsamości zagubionego człowieka / Przemysław Kaca. // Remedium. – 2019, nr 5, s.2-4





  • Kwestia inteligencji / Elsbeth Stern, Aljoscha Neubauer. // Charaktery. – 2019, nr 6, s.40-45





  • Nauczyciel przedszkola kontra ORM, czyli opóźniony rozwój mowy / Joanna Czapla. // Wychowanie w Przedszkolu. – 2019, nr 6, s.4-8




  • Praca z zespołem w konflikcie / Tomasz Garstka. // Dyrektor Szkoły. – 2019, nr 6, s.30-34





  • Ruch w edukacji / Małgorzata Wróblewska. // Życie Szkoły. – 2019, nr 5, s.2-3





  • Skutki seksualizacji dzieci / Magdalena Trojanowska. // Wychowawca. – 2019, nr 6, s.10-13

    Wśród negatywnych skutków seksualizacji dzieci autorka wymienia m.in.: niską samoocenę, uzależnienie, depresje, samobójstwa i przemoc seksualną.



  • Strajk okiem dyrektora / Cezary Hurysz. // Dyrektor Szkoły. – 2019, nr 6, s.10-13






  • Utrwalacze nienawiści / Maria Jarymowicz. // Charaktery. – 2019, nr 6, s.30-33






  • Wspieranie indywidualności ucznia na języku polskim / Joanna Kostrzewa. // Polonistyka. – 2019, nr 3, s.16-19


Dostęp sprawdzono: 28.06.2019 r.  

  




 


Filia w Kutnie

 
Filia w Łęczycy

 
Filia w Pabianicach

 
Filia w Zgierzu

 
Muzeum Oświaty

-------------------------